پوشش های سیلو (نایلون سیلاژ)

Silo covers [silage covers]

جهت حفاظت و نگهداری از علوفه های تازه دام در برابر عوامل خارجی در پرواربندی ها و گاوداری های لبنی از پوشش های سیلو استفاده می شود این پوشش های معمولا به صورت مات تولید می شود تا از علوفه ها در برابر نفوذ نور خورشید نیز محافظت شود. سمن پلاست پارسه قابلیت تولید این پوشش ها مطابق با درخواست مشتریان را دارا می باشد.

سیلاژ در واقع علوفه بسته‌بندی شده است که به کشاورزان و دامداران کمک می‌کند تا در فصل‌های سرد زمستان و پاییز که مراتع دارای پوشش گیاهی مناسبی نیستند، غذای گاوها و گوسفندان را تامین کنند. برای سیلاژ کردن، علوفه پیش از اینکه کاملاً خشک شود، بریده شده و سپس به منظور حفظ مواد مغذی مانند قندها و پروتئین‌ها، تخمیر و نهایتاً با استفاده از نایلون استرچ سیلو پوشیده می‌شود. پوشش سیلاژ با ایجاد شرایط بی‌هوازی داخل علوفه، سبب می‌گردد تا علوفه برای طولانی مدت قابل نگهداری بوده و همچنین طعم آن تغییرات زیادی نکند.

این پوشش ها معمولا با ضخامت های 22 تا 25 میکرون تولید می شوند و با توجه به تولید آنها بوسیله دستگاه پنج لایه و افزودنی های خاص استحکامی معادل 40 مگاپاسکال را می توانند ارائه دهند.بدین وسیله یک عایق مناسب در برابر رطوبت را ایجاد می کنند.

ما قادر هستیم ضخامت فیلم ها را به 22 میکرون کاهش دهیم و همچنان کیفیت در مقابل سوراخ شدگی و پارگی را حفظ نماییم در نتیجه طول رول حدود 13 درصد افزایش خواهد داشت و این معادل 1700 متر طول بیشتر خواهد بود که با آن می توان سه عدد عدل بیشتر را بسته بندی کرد و همچنین زمان بسته بندی را بسیار کاهش داد .

مشخصات